miércoles, 21 de septiembre de 2011

El llac de Hangzhou

Hola a tothom! Bé com ja m'imaginava el ritme universitari d'aquí és "a la xinesa" o sigui que he acabat la segona setmana, ja he fet dos examens i anem per la lliçó 3. Tota una bogeria.

Tot i així avui m'agradaria presentar-vos la meravella més bonica de Hangzhou, l'orgull de la ciutat; el Xihu. És un llac enooorme al voltant del qual hi ha Hangzhou, és una zona molt turística i molt agradable per a passejar.

Hi vam anar amb la Marta ja fa dies i vam caminar unes 2 hores i pico i només amb prou feines vam arribar a veure una tercera part del que és el llac. Tot el recorregut és molt natural i val la pena perdre-hi una bona estona.



No puc posar més que aquestes dues fotos ,
últimament m'està costant moltíssim pujar fotos al blog, no sé per què. En fi, com a curiositats comentar-vos que ja he començat la uni i, confirmo, es pot menjar més barat que per 50 cèntims d'euro, jajaj i el menjar de la universitat és molt bo, hi ha moltíssims restaurants amb molta varietat. També hem trobat un súper on hem pogut comprar formatge, oli d'oliva, tonyina... jo així ja sóc feliç jaja

I res, que m'agradaria que puguessiu venir a veure tot això, realment és preciós i us ho recomano. La primera setmana d'octubre és festa a la Xina, i tinc pensat anar a Shangai. Si no aconsegueixo actualitzar fins aleshores tiraré de Facebook per ensenyar-vos més fotografies (igualment ara en penjaré unes quantes del llac).

Bé, que vagin molt bé les festes de la Mercè, jo la veritat és que us enyoro força a tots però ja fa un mes i 2 dies que he arribat a Hangzhou i trobo que hi estic molt bé, no em puc queixar gens ni mica. Us explicaria mil detalls més però ho aniré fent poc a poc.

Petoneeets!!!





1 comentario:

  1. Tot i que no siguis a Barcelona, sempre seràs pixapina, així que moltes gràcies i Bona Mercé a tu també!!! :-)D

    ResponderEliminar