sábado, 3 de septiembre de 2011

El piset

Hola a tothom!!

Ara feia molt que no actualitzava però ha estat perquè gairebé no he tingut internet. Aquesta setmana ha estat molt densa i molt caòtica perquè la Marta i jo hem hagut de buscar pis. Si a BCN és difícil podeu imaginar-vos com ha de ser buscar-ne a la Xina.

Els pares de la YingLi ens van presentar un noi jove que ens acompanyava a mirar pisos. Entravem a diferents agències i miravem d'explicar-los com podiem (i en xinès, és clar, perquè d'anglès no en tenen ni idea...) quins requisits demanavem. Els dos primers pisos que vm visitar van ser un drama absolut, mobles vells i bruts, habitacions fosques i lavabos que quan preguntaves on era la dutxa t'ensenyaven una cosa enganxada a la paret per on suposadament sortia aigua i un forat a terra. Un desastre.

Hem buscat molt i hem intentat fins i tot regatejar el preu i, encara que pensem que el pis potser és una mica car, la veritat és que és a dues passes de la uni i que realment està prou ben equipat. És un 10è pis, però aquí els edificis arriben tranquilament fins al 20è pis.

Tot és difícil. Cada dia m'aixeco sense saber ben bé què faré però me'n vaig a dormir contenta de veure que poc a poc anem tancant els problemes. I ara de fet ja tenim pis.

Us poso aquí algunes fotos:

















El lavabo, la cuina, la meva habitació i el més bonic potser... les vistes des de la meva habitació:)

A més ara ens hem aficionat a un coreà de prop de casa que fan plats de verdures, peix i pasta boníssims i com que és força barat hi anem cada migdia (les xineses cambreres al·lucinen bastant...). És genial veure que per 6 euros o menys al dia pots menjar els 3 àpats. Un dia vam sopar per 0'50 euros, un bol enorme de tallarines i verdures boníssim, i no ens el vam poder acabar. Quan torni a Barcelona em semblarà tot caríssim!

Dilluns hem decidit anar a passejar pel XiHu, ell llac de Hangzhou. Sé que serà preciós de manera que faré fotos i us ho ensenyaré per aquí en la pròxima actualització.

Petoooons!

4 comentarios:

  1. Caaarai tu ke ve us u monteeu! Esta guay al pis malegro ke ya estigui casi tot a lloc :) disfruteu moltissiiiim un ptooo!

    ResponderEliminar
  2. Nena qué bé!!! Tens un super piset, jo visc un un cuchitril comparat amb les teves fotos ;)
    Ja veig que cada dia ets més "oriental" ;)
    I qué bé que tot sigui barato barato, jo tinc el problema invers; quan torni a Barcelona viuré com una reina ;)
    Molts petonets des de Bergen :)

    ResponderEliminar
  3. Que guai Lídia! Quina monada de pis :)

    M'alegro que t'ho estiguis passant bé, i aprofita l'experiència al màxim!

    Muaaaaaaa

    ResponderEliminar
  4. Ei guapa!!!
    Quina cucada de pis i quines vistes!!! M'encanta que la cuina sigui vermella, li dona molta vida, i les vistes de la teva habitació són genials!!!
    Què bé que ja estiguis situada i que estiguis tant bé!!!
    Escolta veient els preus crec que en la situació que estic jo ara agafaré i vindré a viure amb tu... jajajaja!!! Jo crec que podem pactar, jo ara visc amb tu i quan tornis a Barcelona ho fem al revés, et sembla??? :-)D jejejejee!!!
    Weno wapissima, també he vist les fotos del llac, que és preciós, quins llocs més macos i rompantics que hi ha, no? A veure si poden fer- los aquí a BCN també, seria bonic!!!
    Preciosa moltissims petonets i seguim xerrant!!!
    MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKS

    Núria

    ResponderEliminar